dijous, 8 de maig del 2008

Leucate

Després del cicle de Música fins Sant Jordi i les festes.. tot pareix que torna a la normalitat. Dic pareix perque ara comença l'època mercenaria per excelencia, encara que oficialment començava amb les festes de Bocairent.
Aquest pont vaig estar en Leucate, un poble francés que està molt propet de Perpinyà, i que es realment encantador. El viatge el vam realitzar La Colla d'Ontinyent i el Ballet Opera amb motiu de la festa Sol y fiesta que es celebra els dies 1, 2 i 3 de maig.

El viatge va començar a la 1 de la matinada del divendres i.. pensant que ens esperaven unes 8 horetes la veritat es que no hi havien massa ganes de pujar al bus. Després de fer un parell de parades ens plantavem en Leucate sobre les 9 del matí. Era hora de repartir habitacions, anavem a estar en uns apartaments que, encara que pareixien al principi un poc destartalats, van ser molt acollidors.

Vam fer un xicotet assaig amb el ballet i després vam anar a dinar al poble, a un localet on teniem un tipo buffet i on la veritat es que no es menjava mal (per a ser França el menjar estava bé). I després tornada a les habitacions, un ratet per a pegar una becaeta i... a maquillarnos rapidet perque a les 18h teniem que tocar. Vam tocar a les 18h, 20h i 21h, la veritat es que al final estavem prou cansats però una bona pizza de "jambon" ens va reanimar rapidament.
Ja arrivava la nit i tocava descansar, però teniem uns tunos com a veïns i no vam poder gitarse massa prompte, duien una festa els tios... però quan vam vorer que poc a poc anaven callantse vam aprofitar per a recuperar les hores de son que haviem perdut en el viatge.

Ja era dissabte i tot estava anant de meravella, pel matí vam dormir molt, ens vam pegar una dutxeta i ens vam quedar nous. De nou vam fer com el dia anterior, primer vam assajar, després els músics vam anar a dinar al port i al Lidl a comprar algo de provisions per al viatge i vam tornar a maquillarnos per a anar a tocar altra vegada.

Podeu vorer en la foto quanta gent hi havia en el pase que vam fer a les 21h. era gent molt amable i molt entregada a passarho be, es nota que estan prop de la frontera i tenen ganes de festa, no son els típics francesets!!
Finalment i amb el cansament acumulat de 2 dies i 5 pases era l'hora d'anar a per l'equipatge per a tornat a la terreta.
En resum, va ser un viatge molt bo, per les experciencies viscudes i la professionalitat amb la que treballa la gent, realment dona gust participar en events com aquests.

Per als que no conegau el Ballet Ópera vos fique un video de l'actuació que van fer en Dax (França) l'any passat.

Bé, comente que el reproductor de música voldria deixarlo i ficar música diferent cada setmana, això no vol dir que alguna no fique música festera però.. és sobretot per a que siga un poc més variat.

Rosella ha dit...

si que t'ho passes bé ximet!!!
aprofita ara que no treballes que després no podràs anar per ahí pel món amb tanta alegria...jejjejeje