dimecres, 23 de gener del 2008

Bugatti Veyron vs Cristiano Ronaldo


Ja fa temps que no parle de fútbol, i no m'apetix massa parlar del meu Valencia perque no es mereixen ni que es parle d'ells, aixina que vaig a ficar una "noticia" que he trovat per internet.

Grabat en un lloc secret d'Anglaterra, el video mostra a Cristiano Ronaldo provant les noves botes de futbol Mercurial Vapor, dissenyades especialment per a millorar la velocitat del jugador. Cristiano, un dels jugadors més ràpids del mon, reta al Bugatti Veyron a una carrera de velocitat.



Cristiano comenta "me ha encantado esta carrera… ver al coche acelerando justo a mi lado ha sido genial… y obviamente ganar ha sido lo que más me ha gustado"

El video es por vorer des del 14 de gener en www.nikefootball.com.

Cristiano Ronaldo va estrenar les seues noves botes Mercurial Vapor el dissabte 12 de gener en el partit Manchester United - Newcastle en Old Trafford. Didier Drogba, Zlatan Ibrahimovich, Franck Ribery i Robinho seran altres dels jugadors que portaran aquestes botes.

1 comentari:

Rosella ha dit...

ximo, tu que saps d'ordinadors i sobretot, perquè els entens...per què de sobte se'ns ha xafat l'espai que hi ha per al títol als nostres blogs? en el meu no es veu la meitat del títol i en el teu quasi et quedes sense puntets en els signes d'admiració!
per cert, jo j avaig signar contra el cànon fa temps, he de tornar a signar??? una beset, ens veiem d'acì poquet, espere!