dimarts, 8 de gener del 2008

Examens...

Realment huí no m'apetix gens actualitzar el blog.. però com encara falta un poc per a dinar vaig a ocupar el temps en açò.
Gener.. ja han passat les vacances de nadal i ara per als universitaris ve una època que ens encanta a tots.. sí!! els exameeeens!!
Ale..!! hores de biblioteca i estudi, hores de mal de cap, agobio, litres de Red Bull, Burn, café o qualsevol beguda que ens mantinga desperts. Fulles per ací, fulles per allà, llibres, poliformat, a imprimir, Red Bull.. caps de setmana sense eixir, hores a l'ordinador... i per fí arriva el gran moment!!
Realment pense que el millor dels examens es que acaben passant i venen les celebracions perque tot ha acabat.



Vos fique el video de presentació de la meua escola. Realment ho pinten molt bonico però.. no diuen lo fotut que es!!

1 comentari:

Rosella ha dit...

ànim amb els exàmens ximet! jo hui he acabat a Canals perquè ha tornat l'home que jo estava substituint, ara a vore on m'envien!