dilluns, 25 de febrer del 2008

Yakka


Bé, ja tenim els resultats de l'enquesta i el pasdoble d'aquesta setmana colocat per a poder escoltarlo i gaudir d'ell. És un pasdoble molt nou i i Jose Rafael m'ha pogut facilitar un poc d'informacií per a que el conegau millor. Ací vos fique el que m'ha dit sobre YAKKA.


Amic Ximo:
Em trobe dirigint al País Basc i ara no puc entrar al blog (doncs vaig apurat de temps). Pel que fa a YAKKA et diré que va ser un encàrrec de la Banda de la Asociación de Amigos de la Música de Yecla, per a portar-lo com a pasdoble de presentació en la seua participació al Certamen Internacional de Bandes "Ciutat de València" en l'edició de 2007. Fou estrenat en el Palau de la Música el dia 1 de juliol tot obrint la Segona Secció del Certmanen. El nom fa referència a la denimonació àrab de la ciutat de Yecla. El fet que aparega un solo de saxo alt a la primera part del pasdoble es deu a que el mestre de la banda yeclana, Ángel Hernández Azorín, es profesor d'aquest instrument.Espere que siga suficient, si no, m'ho dius.

Un abraç

José R. Pascual-Vilaplana

Cal dir que fins l'últim moment no s'ha decidit el guanyador ja que hi havia un empat amb Julio Pastor, del compositor alcoià Amando Blanquer Ponsoda, seguidament han quedat 3r i 4t Athênaeum de Enrique Alborch i Patricio Barceló de Ramón Garcia i Soler.

A l'espera de la informació de Yakka podeu consultar més coses de José Rafael a la seua web